29. 8. 2010.

sušeni paradajz

moj sušeni paradajz

Da li sam uspela ??
Kupli smo  u teglama, veoma skupo,  ovaj italjanski specialitet. Meni  se sviđa , ostalima  kako kome.
Ovaj put odlučila sam da sama probam da ovo spremim, sezona je paradajza i  ponuda je bogata  na pijačnim tezgama, a pošto ja svakog dana pečem hleb meni  rerna ostaje  topla i ne moram trošiti dodatnu energiju već istu  mogu  trošiti  i na sušenje paradajza. U Italiji paradajz suše  na suncu, na primer  na krovu  garaža.

Ja, oprani paradajz  seckam na polovine ili na četvrtine ako nisu mnogo sočni  nema  nikakvog  drugog posla sa njim, ako su puno sočni izvadim unutrašnji deo i sušim samo  "meso".  Stavim ih posle  pečenja hleba u  iskjlučenoj rerni nekoliko dana  cc, 5-6 dana,  i kad je dovoljno suv u teglu sa maslinovim uljem ih čuvam.

Našla sam  slični recept u  starom kuvaru   koji  je izdat 1892 godine. Znači  metoda koju sam ja otkrila  nije nova u staro doba i u Madarskoj  koristili  su peć posle  pečenja hleba za sušenje paradajza. Nema ništa novo, u svetu se sve  obnavlja !!

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails

Stamp