1. 8. 2010.

" Domaći pesto"



Danas je moj sin dobio jedan buket cveća dok smo šetali  na pijaci, usput smo kupili  veliki buket bosiljka i  za to možemo za ručak italjanski meni.
Nije  se ovo prvi put desilo  nama, to je fantastično kako  na pijaci  časte decu,  mentalitet ovih ljudi  ,
ljubav prema deci... ne verovatno. Na žalost na zapadu ovo već ne postoji,  čuvajte molim vas dugo tradiciju to  celi dan ostavlja prijatan osećaj!
.

brzi ručak  za vikend


sveže ceđena cvekla,jabuka, sargarepa, pomorandža    zameniće supu.


Ovo ne treba puno detaljisati samo centrifuga za voće i već možete puniti času sa zdravim pićem.
Prošlo je već nekoliko godina kada sam prvi put probala sok od cvekle  u hotelu  blizu Balatona, jako mi se sviđao, no to je bilo pakovanje  na  ćošku stola, od  tog vremena  često i na  našoj tepezi je  to piće.

pasta  italien



špageti sa spanaćom i pesto-m

Špageti su uvek na raspologanju i kod nas skoro nikad ne jedemo iste špageti , spremaju se po istom i večnom receptu: znači  uvek što ima kući  to ce biti baza za špagete.

Za danas tri  vrsta pesto: pesto classica  , znači sa bosiljkom, sa rukkolom,i  sa pecenom paprikom.
Špagete ja kuvam uvek" a la dente", to zaci da ne budu mekane kad su gotove, jos osim soli ne stavljam ništa u vodu ni ulja, ne ispiram ni hladnom-,  ni toplom vodom kad su gotove, ne uplašim ih kao domaćice iz okoline Napoli sa časom hladne vode.



Kada spremam sa spanaćom,oprani list stavim zajedno sa testom  u vrelu vodu i  cc,7 -8 minuta treba  kuvati.


Kako  spremati  domaći pesto ?




Za pesto tebo izmiksati bosiljak, parmezan, beli luk  i badem sa maslinovom uljom. Bosiljak može znameniti  i rukkola ,a kad pravim sa pečenom paprikom pesto, stavim i malo ljute papriku ,tamjan i ružmarin listiće .

Dezert:

dezert

varijacija:  sladoled od čokolade i malina ,karamelizana breskva na kadaif  krevetu


Za ovaj dessert ispečem kadaif testno  u rerni  do nek bude  rumeno,rastopim šećer i tu umačem  polovine ili četvrtine breskve,za tim se može servirati kugla sladoleda od čokolade, ja sam ovog puta imala i domaći sladoled  od malina koji sam spremila  na ovaj način; mixiranu malinu mešala sam sa jogurtom i medom i stavila sam u zamrzivač  u činiju ,kad serviram  oštrim nozom sečem na kocke.




Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails

Stamp