3. 8. 2010.

Blitva torta i paradajz "granita"










Stigla je blitva direktno iz bašte  moje svekrve,sveža ,mlada, i sto mi svi volimo , tortu od blitve odmah sam počela da spemam.100 gr puttera  i jedno jaje treba  izmešati, začinim sa muskat orahom i dodam 450 gr sitnog sira. Opranu blitvu  varim samo  sa  vodom koja je ostala na listićima posle pranje ,to traje nekoliko minuta , čime se listovi opuštaju  ,grubo seckam i dodajem u masu , jos kafenu  kašiku  soli ,150 gr brašna ,60 gr griza i u bacam  u silikonsku formu u  koju  sam već stavila  malo prezli.Premažem gustim sosom od brie ili camemberom i jogurtom. U srednje  toploj rerni pečem cc ‚40-45 minuta.
Granita (ledena kaša)ovog puta nije slatki  pratilac, no  ledeno hladni!

Očisćen paradajz (treba nekoliko minuta staviti u vruću vodu  ,zatim staviti u haldnu ,i sada  lagano mozete skinuti kožu) u seckalicu sa nekoliko listova svezeg bosiljakom   uvrtim,zatim stavim u zamrzivač minimun 30 minuta ,sa viljuškom  promešam i ako teba  vratim još  malo , treba paziti da ne bude skroz ledeno !Po ovoj žegi je veoma prijatno videti to hlandno  na tanjiru , ja  nudim sa tim  ko voli  sa  malo jlute paprike . Ove  godine paprika je   neverovatno ljuta zato  bukvalnio samo malo.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails

Stamp