5. 8. 2010.

supa od pečenih paprika i knedle od kajsija

Pečene paprike su ,verovatno , naciononalno jelo u ovom kraju,i mi ih  svi volimo,za mene je neobično kako miriše ponekad cela ulica kad se peku .Ja već godinama i spremam kao supu sa velikim uspehom. Avgust je prevruć tako ja opet  predlažem haldnu supu. Pečenu papriku miksiram sa jogurtom,mileramom, dodam malo ljute paprike,peršun i belog luka, ponekad i malo belog vina zavisi od razploženja,supa je gotova ako su komponente  uzete derektno iz frizidera i odmah se može servirati , u suprotnom  treba dobro ohladiti.



pržena jaja sa tikvicama


knedle sa kajsijama

potrebo
  • za testo
  • 450 gr sitnog sira
  • 1 jaje
  • 100 gr puttera
  • so
  • 200gr brasna
  • rendanog kore od limuna
  • i
  • 15-20 komada kajsija
  • 15-20 komada kocka secera
  • cimet
  • prezla
  • 50 gr puttera
Napravimo testo i ostavimo ,da odmara na hladnom mestu  pola sata,zatim raširim i  pravim cc.7x7 cm kvadrate   u svkakom na sredinu stavim kajsiju , a  na mesto izvađene koštice stavimo kocku sećera sa cimetom i pravimo male lopte, zatim  u vrelu vodu  prokuvamo.Usput sa puterom izpržim prezle i prokuvane  knedle uvrtim u prezlama.Ponekad jedan deo prezla zamenin sa kokusom,bademom i  meni se ova varianta vise sviđa.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails

Stamp