3. 8. 2010.

umesto roštilja

 današnji meni


hladna supa od dinje sa jogurtom  i sa marscapone sladoledom



spagetti boranija sa slatko-kiselom kremenadlom









kadaif














Supa je lagana može se i kao   aperitiv   služiti ,samo pazite da  ne bude preslatka (cilj je  pripremiti stomak za jelo , a ne zasititi se)
Ja sam ovog puta koristila  ohlađenu ananas dinja (zelena  unutra) i jogurt(isto hladan ) koji sam malo ublažila sa medom i mućkala sam   mikserom. Ako ste nesigurni , pobajte i dodajte komponente  koje  jos nedostaju,-pazite da ostane  i za ručak dok  probate-.Kad sipate u tanjir ili času tada dodajte i  kuglu  sladoleda







Kremenadle sam  stavila u pac, to znači nekoliko kaplji meda i sirće  od belog vina sa grančicom estragona ,so i  neka čekaju.Ali izgleda danas glavni majstor za roštilj je odsutan.Svi znamo  najbolje se muškarci razumeju u ovaj posao, tako je meso završilo svoju karijeru u tiganju.Kada je već rumeno bacila sam unutra jos na četvrtine  isečene oljustene paradajze  i dobila tako harmonijski umak slatko- kiseli.

Svi koji se šetamo po pijacama znamo da boranija ima raznih
vrsta ,žuta ,zelena,"olovka" ,siroka itd. ali dugačke kao špageti prvi puta sam videla; - italjanke- kaže mi "baka" od koje uvek uzimam rukolu i zelenu salatu.
Znaci danas ovo ce biti prilog .( Može se znameniti sa bilo kojom mladom boranijom )Blago obarim ,samo kratko , već je mekana, cedim i začinjenim putterom  promešam.
Začinjeni puter je  mekan putter  promešan sa sitno iseckanim zelenim začinom ,što moze biti : bosiljak  ,peršun,tamjan,luk ili seckane kore od limuna , ove elemente možete i kombinovati po ukusu . Njbolje je na vruće  meso np. na ramstek na engleski način ,ili uz hladno predjelo i  gde god hoćete,  garantovan uspeh.







Kadaif

originalni recept

potrebno je 500 gr kadaifa
200 gr sjeckanih oraha
100 gr suvog grožđa
700gr šećera koje u litar tople vode rastvorimo i tako dobijemo šerbet


U podmazan pleh staviti polovinu kadifa,pa zatim seckane orahe i grozđice , zatim  dodati drugu polovinu kadaifa.Zatim preliti sa 250 g vrelog ulja.U dobro zagrejanoj  rerni peći dok ne porumeni.Hladan kadaif preliti vrućim šerbetom.Seći na kockice i haldno služiti.


Ja sam  smanjila kolicina i sa cc 200 gr testa kadaifa sam koristila isti metod  ,ali mešala sam badem i orah koji je  bio mleven a baden seckan.U cc 2 dl vode umešala sam  200 g šećera ,i sa  cimetom napravila  šerbet u koji sam iscedila pola pomorandže i prelila , rezultat je bio izvanredan..

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails

Stamp