7. 8. 2010.

Pujena pečena paprika


Opet pečena paprika! Moje svekrva daje nam toliko pečene paprike, ova kolicina  i za vojsku bi bila dovoljna . Moram da pokrenem svoju fantaziju kako bih  ih iskoritila .
Danas sam planirala klasične  punjene paprike koje su se  jele  kod moje kuće i koje  voli i moj sin . Ali ujutro je počela  kiša, a kad ovde pada  na ulice se odmah pojavi  reka, šta da radimo ako mi živimo dole  a pijaca je na brdu. Moj sedam i po godišnji sin sad vozi trotinet i na pijaci isto koristi to vozilo, tako nema sanse da danas idemo gore i da  ispunim moje planove..... ...Imamo pečenu papriku  i zbog kiše izmislila sam ovaj recept kojim i konkurišem " za letnje jelo" u gastro blogovima pod sloganom "spremi i dobi!".


  • 2 pečene paprike  po osobi
  • 300 gr mlevenog mesa od  svinjskog buta
  • 300 gr obarenog pirinča
  • šafran
  • beli luk
  • timjan
  • so,masline i maslinovo uljeparadajz
  • parmezan






U tiganj stavim kašiku maslinovog ulja i pržim mleveno meso dok ne pobeli , zatim začinim sa timjanom i šafranom i dalje pečem  na jakoj vatri i  stalno mešam dok se dobro ne  ispeče. Kada je gotovo  umešam obareni pirinač (oprani pirinač  bacim na vruće ulje i par minuta pržim zatim prelijem sa vodom i čim provri isključim šporet i pod poklopcem ostavim pirinač dok  ne omekša cc pola sata.)Sa ovim filujem pečenu papriku ređam u činiju i  stavim u rernu.Preko punjene paprike stavljam kolutove oljuštenog paradajza i celi beli luk.U toploj rerni pečem 20-25 minuta, i  pre postavljanja   na sto posipam seckanim peršunom,i bosiljkom.










Dezert u dinji poslužen jogurtni sladoled sa šumskim voćem i od tri vrste čokalade sa "melissom"
melissa officinalis ~ maticnak,ili melem

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails

Stamp