27. 8. 2010.

Riba......lagan letnji ručak


Davno  nismo imali ribu na meniju i svi smo jedva čekali danačnji dan.

Na tepezi je losos pistrang.

Mi svi volimo  ribu ali baš  ne podnosimo miris ribe  u kući, zato   u zadnjem periodu pečem ribu u kesi. Rešila sam problem dobijam ukusnu hranu i nemam neugodnih mirisa.
Začiniti se može različito, ovog puta sam  solila i  u stomaku sam stavila samo  peršuna.
Riba ide u kesu i u rerni se peče cc. 20 minuta  posle isklučenja rerne još 10 minuta se ostvalja  pre serviranja, taman dok pojedemo supu.


  • Uzima se oko  cc.  250 g ribe   po osobi, treba  jos peršun, so.





U planu je  lagan letnji ručak zato  je  prilog,  povrće,  rezano  tanko i prženo na malo maslinovog ulja. Kad je  spremno, pospe se seckanim  peršunom, svežim bosiljkom, majčinom dušicom.


  • 200 g tikvice
  • 200 g patlidžana
  • 200 g paprike
  • kašika maslinovog ulja
  • sveže bosiljak,peršun,majčina dušica








sos kod ribe je citrus sos

potrošila sam

  •  4 pomorandže, 
  • 1 limun i 1/2 lima, 

sok od tog voća prokuva se dok se ne smanji  za 1/3,
dodati  začine:

  •  cimet, 
  • koriander, 
  • đumbir.

 Kad je gotovo  miksirala sam i dodala još 

  • malo maslinovog ulja,
  •  meda 
  • i svežih  listića nane .    

                                                                               




 

ceo meni :               gazpacho
                               losos pistrang u kesi pečen sa prženim  povrćem
                               crostata (vocna torta sa kupinom)







Crostata 

je čuvena italjanska  voćna torta, brzo se sprema  originalno se  puni sa džem-om od višanja, ali može i od drugog voća. Sada  je sezona kupina i  pravila sam  sa kupinom.

Za testo  :


  • 160 g brasna
  • 1 jaje
  • 70 g puttera (hladan !)
  • so


Brzo se umeša testo sa sastojcima, stavi se  u okruglu formu za voćne torte 3/4  popunjen sa džem-om a ostatak testa se raširi i tanko seče da bi se dobila rešetka  na vrhu.
Džem je  normalno domaći,  prošlo veče  sam pravila  od kg kupina i  dodala sama 100 g šećera ,  pošto je ovo svež džem i   zanala sam da ću odmah da ga  trošim  nisam koristila  nikakve konzervanse !!

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails

Stamp