22. 9. 2010.

dobila sam nagradu





to je  još bilo u  avgustu , moj suprug me nagovorio da   pošaljem

dva-tri recepeta iz bloga  poznatom ženskom časopisu u Srbii, oni imaju online website i 
Probali smo,................... i nije bez uspeha, postao  je recept dana: rucak za manje od pola sata  ( grilovani medaljoni od svinjskog filea sa cimetom na letnjoj salati,i celerom julienne seckan), a recept nedelje je bio krem supa od  maline za kraj leto(krem supa od maline sa sladoledom marscapone i badem fileom).A danas su stigli  i pokloni, dve iste knjige  ali ipak su stigle, zamalo smo  krenuli da reklamiramo  da nas nisu zaboravili, isto  u avgustu  i  na drugom blogu na mađarskom  osvojila  sam nagradu za recept punjne pečene paprike , ali tamo  su odmah za tu nedelju uplatili pare   na moj račun,  oni vec znaju  bolje izbegavati  poštu .....a i pare  na moj racun...
Hvala svima koji su  glasali za moje recepte, recepte  mozete pročitati  na blogu, a od danas krećemo   na jesenje ponude i teme na blogu....

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails

Stamp