7. 9. 2010.

sir i viljamovke u dezertu

ovo je veoma jednostavno:  piškota rolat sa penom od sira i viljamovke

Izgleda uspela sam, ispalo je dobro, veoma smo zadavoljni. Ukus svež, aromatičan, a testo je skoro krckavo toliko suvo spolja a unutra mekano, blago.
Nisam  veliki ljubitelj  piškota i  ne  spremam često. Moja baka je volela i tražila je u zadnje vreme tada sam spremala  za svaku posetu  Njoj i Ona bi govorila : dobro, ukusno i pohvalila bi...i sigurno  bila je dobra, visoka okrugla kao torta .
Posle toga  ako spremam, pravim za rolat koji je  filovan  raznim filom kao i sada.

Viljamovku sam očistila i isekla na kocke i sa braon šećerom i cvećem od lavande sam zagrejala, čim provri isključila sam šporet. Ohladim i miksiram. Umutila  sam  šlag,  promešala sa  ohlađenim pireom od  kruške, i  sitnim sirom. Ostavim  u frižider nekoliko sati.

Piškotu  spremam po klasičnom  receptu

4 jaja
80 gr šećera
80 gr brašna
so

od belanaca umutim penu sa 3/4 šećera, od žumanca  sa ostatkom  šećera isto umutim  i dosipajući brašno umešam oprezno testo,  dok sa drevenom varjačom mešam  sa drugom rukom  suprotno vrtim činiju. Treba  puno paziti da se ne lomi pena.
U zagrejanoj rerni na  180 celziusa se peče, na plehu postavljenom sa papirom za pečenje, ako se prstom pipne testo i ono  fleksibilno vrati tada je već  dobro.
Izvadim iz rerne okrenuto stavim  na rešetku i skinem papir. Čim se ohladi stavim na radni sto i namažem sa filom  i umotam, formiram  i to je to.
Zagrejanom čokoladom se prelije u toku  serviranja.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails

Stamp