5. 9. 2010.

fish fest



još u nedelju traje  fish fest u Beogradu
 http://www.fishfestbelgrade.izlog.org/

Krenuli smo  na vožnju bicikla pored Sava ,a usput i da posetimo tu manifestaciju koja je oko  8 km  od nas, lepa tura. Ne bi  bio  ovo veleki događaj ako se ne bi pokvarila  moja stara ponika koju ja imam već   više od 20 godina. Tako morali smo iznajmiti  za mene  bicikl, bicikl  sa brzinama  na kome nisam baš uspela  da uživam  u vožnji, prvo niko mi nije rekao gde je ovde  kočnica, kako radi.., otkrila sam   ...znači  ni sam imala puno vremena za  gledanje brodova i lepota  prirode kako sam  planirala, ali ipak stigli smo  do Nabojšine kule gde se održava   fish fest.













Nisam ocekivala puno  od toga  sećajući se prošle godine, kada je ovih ranih casova bio   samo  jedan kotlić.
Ali sada .... u prijatnoj atmosferi  već se uveliko  kuvaju  u "ulici  kotlića "   riblje čorbe .





Još i  uživo snimanje  poznate Tv emisije na terenu ...
Nismo ostali  dugo tako  da ne znamo ko je dobio  prvu nagradu,  putovanje  na  svetsko prvensvu u košarci  u Turskoj, ali  donela sam nekoliko fotografiija.








Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails

Stamp