21. 9. 2010.

Čokolada i džigerica od patke




Punjeni svinjski file sa džigericom od patke


  • sa fusilli-om , sitnim sirom i mileramom u društvu majčine dušice                                                                                                                 
    • ili
  •  sa fusilli-om  sa čokoladom i ljutom paprikom u društvu žalfije


........jako ukusno ,uspelo  je !!!

Možda  zato što sam  "dobila  krilo"...čekala sam dete u dvorištu škole i  pričala sa majkom jednog  dečaka iz našeg razreda. Normalno, njen sin stigao je pre i kaže  svojoj mami :
- Mama, da li ti znaš,  da pričaš  sa mamom  najboljeg đaka našeg razreda ? - iznenadila  me  ova prijava, znali smo da  naše dete  ima dobar  rezultat  u obe škole,  ali nisam očekivala takvu pohvalu ..
Da.... roditelj  slavi  uspeh svog deteta...sigurno nisam  ja jedina  takva majka ...

File sa nožem  ubodem i  popunim sa džigericom od patke,a tako na 2 kašike  masti od  patke, ispržim meso sa svih strana, kad porumeni svuda, dodam 1/3 praziluka, pečem dalje 2-3 minuta, dodam  "kapia"(crvena) papriku, posle 5 minuta kafenu kašiku crvene mlevene   papriku, malo soli,1 dl belog suvog vina i pod poklopcem  ostavim 10 minuta  na tihoj vatri, zatim isključim šporet i još ostavim  meso dok se spremi testo.
Testo treba samo  oko 8 minuta kuvati   u slanoj provreloj  vodi.
Htela sam poslužiti sa sitnim sirom i sa milleramom , ali  primetila sam  čokoladu koja je ostala od kuglofa,..... i odmah je  alternativa za prilog :  fusilli sa čokoladom .
Otopljenu čokoladu ( kvatiltetnu crnu, za kuvanje ) obogatila sam  sa puterom i slatkom pavlakom.
Ljuta paprika i žalfija kompenziraju slatki utisak  čokolade i  ispala je odlična kombinacija !!!






samo nedostajala je  čaša "tokaji ófurmint  ", no spremićemo mi testo sa čokoladom i  kada budemo imali.....

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails

Stamp