19. 11. 2010.

Šnicla u umaku od kikirikija sa bundevom, pomorandžom i limunom

Neočekivano je  dodro ispala! Posebno sve volimo, ali i tako zajedno ispala je  odlična harmonija na tanjiru. Kiriki, bundeva, pomorandža i limun, a sa svinskim butom  to je pogodak.

"Ovo je najbolji ručak koji  sam ikad jeo"-  tako mi kaže sin i traži da to piše u komentaru na blogu za ovaj post.
Sad sam ja to izjavila  i sada hoću i recept..

Koristila sam svinjski but, sekla sam šnicla, solila sam i na maslinovom  ulju, u  kojem sam  pre stavila i  beli luk, pržila dok ne porumeni sa svih strana. Beli luk sam odvojila pre nego što počne da se  boji, ali nisam bacila, kasnije sam još vratila samo sam zaštitila da ne bude hrana gorka ako se prepeče  beli luk. Kad već porumeni i meso dodam malo vode i pod poklopcom  obarim, ako trebo permanentno dodajem ali uvek samo malo vode, dok ne bude mekano meso. Čim je meso gotovo  dodam i  mleveni kikiriki ( normalno  kikiriki natur bez soli, i očišćen od crvenih kora) Pržim par minuta, zatim   prelijem sa pavlakom za kuvanje sacekam  dok provri i isključim šporet.


Kod serviranje dodam sveže mleveni beli biber.

 
Vruće pečena bundeva sa kolutima od pomorandži i limuna ide pored i po želji sina nudila sam  i coqillettes .

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails

Stamp