18. 4. 2011.

Šargarepa torta, desert za praznični ručak


Šargarepa torta,

Predlog  deserta za uskrs : Šargarepa torta


Ovu tortu treba  spremit dan ranije da bi aroma imala  vremena  da se lepo  stvori, ali to uopšte nije problem ako spremamo za praznik, veoma je udobno ako imamo manje posla na  "glavni "dan.

Šargarepa torta,


Kad sam prvi put čula za  tortu od šargarepe ,  nisam tačno razumela zašto je toliko obožavaju, ni prestaviti nisam mogla kako može da izgleda, a kad sam posle dužeg premišljanja  probala  odmah sam odlučila  da ću uvek glasati  za tu tortu, ali nisam sama i moja porodica kao i  društvo je  obožavaju.



Šargarepa torta,

Ovo je čuveni švajcarski specijalitet.


Sprema se bez brašna !!!













Čistimo šargarepu  i rendamo je  sitno.
Odvojimo žumanca  sa 1/3 šećera i vanilin šećerom, a belanca  sa 2/3 sećera  mutimo u  čvrstu penu .
U krem od žumanaca dodajemo  šargarepu , badem i zacine sa rumom i oprezno umutino u penu od belanace.   
 Stavimo  u pripremljenu formu za pečenje  torte  . ( Zato što ja koristim  silikon formu ja nisam imala nikakvog  posla , ali ako koristite  drugu formu  morate  premazati sa puterom i  sa prezlom  !!)

Šargarepa torta,
U 200  stepeni zagrejenoj  rerni pečemo 51 minut.













 
 

Kad se  ispeče  sačekamo da se ohladi i u foliji ostavimo  jedan dan da odmara. Sledeceg dana dekoriramo  sa mazom od šećera i sveže ceđenim  sokom od limuna, mozemo dodati i od marcipana šargrepu...


Šargarepa torta,


sastojci





    Šargarepa torta,
  • 300 g šargarepe

  • 5 jaja
  • 200 g šećera
  • 2 supene  kašike vanilinog šećera

  • 300 g  mlevenog badema

  •  čajna kašika cimeta

  • moka( mala kašika za kavu ) kašika  mlevenih karanfilića
  • 2 cl ruma

  • 100  g marcipana
  • 250 g šećera u prahu
  • sok od limuna



Prijatno !

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails

Stamp