9. 2. 2011.

餃子 / 饺子;

 Jjiaozi  je jelo u Kini koje se obavezno sprema za doček nove godine.

-----Forma je  liči na polumesac .....


Znači zakasnila sam malo, ali nema problema  novogadišnji praznik traje ukupno 15 dana i  još nije završen. 







Za testo je potrebno 100-150 gr brašna ( naibolje mešati  belo brašno  i  brašno od celog zrnca ) pomešati sa vodom koliko testo želi  i sa  malo sirćeta sa estraganom i napraviti  fleksibilno testo . Tanko raširiti i seći krugove!

Popunimo  ih sa fileom kao kod mene,  ali moglo bi i sa ribom ili rakovima  kao i sa  povrćem.
Mleveno meso......., ovog puta sam ja imala  od kuvane pa  pečene kolenice  koje sam samlela sa pečenim krompirom iz rerne i lukom ( ljubičast) i oblažim sa mileramom, mešam i  punim testo preklopim a krajeve oprezno i dobro stisnem. U međuvremenu  i voda provri kuvamo punjena testa i nudimo sa sosom od soje.




Za sos: soja sos i  ulje od susama mešamo sa iseckanim belim lukom, chili paprikom i đumbirom.
















Zeleni caj nudimo uz jelo.












Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails

Stamp