11. 4. 2011.

Spanać sa orascima za "veliku sedmicu"

Spanać ,

Da li vi  volite spanać ?? Kako ga vi spremate ? Osim klasičnog pirea stavljate li i nekako drugačije na tanjir??





Kad se šetam po pijaci samo što ne kaze  "uzmi me", tolika  ponuda spanaća je  ovde, ja to nikada nisam videla ranije, svež i lep , jednostavno ne možete ga ostaviti. Nekada    sam ga ja manje volela, jela sam ga obavezno  jedanput godišnje  pred uskrs na  " zeleni četvrtak " tako se kod nas kaže...A u zadnje vreme  više ga kupujem, a ako  sam ga već kupila moram i da ga spremim i mogu da vam kažem baš smo zavoleli ...deca ga obožavaju,  ali istina  najviše  vole taj klasični pire, njima se baš ne sviđa kad osete celi list  u hrani, a mi odrasli smo hrabriji da   isprobano  razne recepte jedan od njih  hoću još da i objavim  ovog puta





  spanać sa orasima




Može da bude i glavno vegetarijansko jelo ili prilog uz meso koje želite.

Pripremamo već  poznatim metodom, posle detaljnog pranje, samo  sa toliko vode što je ostalo po listovima obarimo  kratko. Stavim u keramičku posudu iseckane listiće spanaća sada u prolec sa sremušom  začinim, koji isto grubo sečem zajedno sa spanaćem(malo i isto obareno sa spanaćem), i pomešam sa pavlakom ili mileramom, još dodamo malo jogurta. Blago solim, sa sveža mlevenim biberom i muskat orahom začinim, posipam sa domaćim prezlama ( iz hleba sa mnogo semena) i posipam  grubo seckanim orahom. Nekoliko minuta  pečem pod  grill.
 Ukus   kao pečeni orah, dobili smo pravo prolećno jelo  .











Potrebno:

  • 400 g spanaća
  • malo sremuša
  • 2 dl millerama /ili kisele pavlake
  • 2 dl jogurta
  • so , sveže mleveni biber, muskat orah
  • 100 g domaćih prezli
  • 100 g seckan oraha









Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails

Stamp